, , , , , ,

grey sweater

5:53:00 PM


Milujete svetry? Já se jich v poslední době nemůžu nabažit, obzvlástě těch oversized, do kterých se můžete krásně zachumlat, když je venku zima, nebo když vám není uplně nejlépe. 
Původně jsem tedy chtěla jít fotit zasněženou přírodu, tak jsem muže vyhnala z tepla domova. Doufala jsem, že přeci jen na kopcích bude trošičku lepší počasí, jenže to nevyšlo. Takže místo focení zaněžené krajiny jsme nafotili tenhle outfit.
Teplých svetrů není nikdy dost, obzvlášť v zimě, a tenhle je zrovna jeden z těch, co mi zůstane ve skříni ještě pár let. 

Do you love sweaters? Lately I absolutely adore them, mostly the oversized. This grey one is my last buy and I just love it. This is the kind, which will stay in my wardrobe for years...chunky, warm, goes with everything. And I can finally wear it, because the winter is here ... 

You Might Also Like

2 komentářů