, , , , , , , , ,

Bad news

10:09:00 PM

 
Můj miláček se mi porouchal. Ale nebojte se, nemluvím o mém můži, ten je naprosto v pořádku, ale o mé fotografické výbavě. Při posledním focení mi foťák nějak zlobil a zoomový objektiv mi přišel nějaký zatuhlý. Přisuzovala jsem to tomu, že se mu chladné prostředí, po pobytu v teplíčku, moc nelíbí, nicméně ani po návratu domů se situace nezměnila. Doma jsem zkusila objektivy vyměnit a začala jsem mít podezření, že problém bude v objektivu. A to se mi i potvrdilo.

V úterý jsem ho vzala k fotodoktorovi a tam byl vyřčen onen ortel. Je to objektiv, nejspíš stabilizace. Zkusmo jsem se zeptala, kolik mě bude stát oprava a odpověď pana technika mě moc nepotěšila. Nicméně po prvotním šoku můžu být šťastná, že ten problém nebyl ve foťaků. I tak mě to dost vzalo, s touhle investicí jsem v tuhle chvíli zrovna nepočítala. No, nezbyde mi ale nic jiného, než ho nechat opravit, jelikož nový si v tuhle chvíli kupovat nechci a do použitého nemám odvahu investovat, obzvlášť když jeho cena je kolem deseti tisíc a nikdy nemůžu tušit, že by nedopadl stejně ... .

Stalo se vám v poslední době, že by se vám rozbilo něco, co je pro vás velmi důležité, něco, po čem jste dlouho toužili a víte, že si to jen tak nemůžete znovu pořídit? Jaká byla vaše reakce? 

You Might Also Like

0 komentářů