, ,

Vánoce 2015

11:33:00 AM


Jelikož máme ty svátky, nejprve bych Vám všem, kteří jste za poslední rok zavítali na můj blog, chtěla poděkovat za Vaši přízeň. Doufám, že jste všichni našli pod stromečkem, to po čem jste toužili.

Já jsem poprvé měla Štědrovečerní večeři u sebe doma a řeknu Vám, byl to mazec. Jelikož už mě déle 14 dní trápí nějaká viroza, jsem naprosto bez energie a chuti cokoliv tvořit. Nicméně jsem se rozhodla, že večerě bude u mě, tak bylo třeba poklidit, přeorganizovat obývák, jelikož tu jídelní stůl normálně nemám, trošku to tu vyzdobit a připravit večeři.
V děvět ráno jsem vypadla z bytu a proběhla celé Ústí, abych sehnala ještě nějaké dekorace na sváteční stůl. Sehnala a do půl sedmé večer jsem se nezastavila. Úklid, zdobení stolu, obalovaní, smažení ... no prostě ta klasika. Na šesou dorazili rodiče. Poprvé nebyli na Vánoce doma a byli z toho docela na měkko :-D ... Večeře proběhla bez újmy na zdraví a po rozbalení dárečků, jsme si pustili Popelku, popíjeli vínko a konečně relaxovali. 

You Might Also Like

0 komentářů