, , , , , , , , ,

Špindlerův mlýn - Pančavský vodopád

5:00:00 PM


Je to sice už nějaký ten pátek zpátky, ale v listopadu jsme na prodloužený víkend s mužem vyrazili do Krkonoš. Ubytovaní jsem sehnala na poslední chvíli přes Booking.com a podařilo se mi najít luxusní apartmán kousíček od centra Špindlu, ale o tom více třeba příště.

I když nám počasí úplně nepřálo, nenechali jsme se odradit a poctivě jsme výletovali. Poslední den jsme se vydali na Labskou boudu. Jelikož jsme předchozí den skončili jak zmoklé slepice, ještě jsme se zastavili u našich vietnamských spoluobčanů a zakoupili apartní pláštěnky. 
Nechali jsem se lanovkou vyvézt na Medvědín a odtud nás čekala cca 15 km trasa. V mlhavém počasí, naštěstí už bez deště, jsme dorazili k Vrbatově boudě, kde se z ničeho nic, jak mávnutím kouzelného proutku mlha rozpustila a bylo azuro. Výhledy do krajiny byly úžasné, obzvlášť z Pančavského vodopádu. 
Nakonec jsem dorazili na Labskou poudu, posilnili se a vyrazili zpět do údolí. Jelikož už se začalo smrákat, bylo to docela v poklusu, jelikož jsem měla strach, že zůstaneme v lese za tmy. Naštěstí jsme narazili na silnici jestě za světla, ale do Špindlu nás čekal ještě pořádný kus cesty...

You Might Also Like

0 komentářů