, , , , , ,

Swing it!

10:39:00 PM



Miluji swing, miluji módu 20tých let a rozhodně si nenechám ujít příležitost zúčastnit se akce v rytmu swingu. 
Minulý týden nám v poblíž Ústí zakotvila Cargo Galery a jeden z ústeckých klubů se rozhodl na ní uspořádat párty a to právě stylově na vlnách swingové hudby. Jeden by ani nevěřil, že se takováto párty uskuteční v Ústí. Takže jsme neváhali, koupili lístky a v pátek večer vyrazili do víru noci.
Jak jsem již několikrát zmínila, období 20. a 30. let je moje srdcová záležitost, proto mám v šatníku pár kousků (například tyto šedé šaty), které jednou za čas potřebují provětrat. Šaty, které jsem na sebe v pátek oblékla, jsou mým posledním a asi nejlepším úlovkem. Musím přiznat, že mě stály víc, než jakýkoliv jiný kousek oblečení, co jsem kdy koupila, a to že jsou opravdu těžké, ale v průběhu večera jsem tu váhu naprosto nevnímala a skvěle jsem si užívala jedinečného večera. Jen ten swing a charleston bude třeba trochu potrénovat...pro příště!



Za fotečky bych chtěla poděkovat kolegovi Vládíkovi (Vladimír Janů), který mi je poskytl, abych si je mohla upravit dle svých představ.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jééé, to je perfektní post, chtěla bych se takové akce taky zúčastnit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju :-), jsem rada, ze se libi. Ja tyhle akce naprosto zboznuji. Mozna ze uz o vikendu vyrazime na dalsi, tentokrat v Litomericich...

      Delete