, , , , , , , , , , ,

Photography: My dog, my love

10:09:00 PM

 
Je to malý, chlupatý a neustále na mě přilepený. Co je to? Nela. Moje malé, neustále vyděšené, zvířátko, které mi jako štěně rozkousalo několik párů bot, a bez kterého si už život nedokážu představit. Je to člen rodiny, který mi chybí, když odjedu pryč. Na kterého se neskutečné těším každý den, když se vracím z práce. A ať je den sebehorší, to jak mě vítá, naprosto vymaže veškeré starosti. Tentokrát se stala mou modelkou a pózovala při zkoušce nové pevné padesátky Nikkor f/1.8G AF-S.

It is small, fluffy and always by my side. What it is? Her name is Nela. Small, always scared yorkie, which ate few of my shoes as a puppy, but I can´t imagine not to have her in my life. She is family member, who I miss so much when I am away. And when the day is at its worst, she alway makes me smile. This time she was a model when I was testing my new 50mm f/1.8G AF-S Nikkor lens.

 

You Might Also Like

2 komentářů