, , , , , , , , ,

Travel: Bled

12:55:00 PM



travel vacation dovolená slovinsko

Tohle místo jsem si naprosto zamilovala. Poprvé jsem ho navštívila, když jsem byla ve Slovinsku na Erasmu a od té doby jsem tu byla už třikrát. Uprostřed ledovcového jezera je zde na ostrůvku kostelík, ke kterému se dostanete pouze loďkou. Tato romantiká scenérie není oblíbená jen u turistů, ale je i kouzelným místem pro svatby. Avšak dle místních tradic, ženich musí svou nastávají vynést po 99 schodech a nevěsta musí po celou dobu mlčet ... dokážete si to představit!
Tentokrát to byla jen krátká zastávka, kdy jsem se s přítelem chtěla podělit o tohle kouzelné místo. Krom kostelíku se nad jedním z břehů tyčí i hrad, který jsem navštívila dva roky zpátky a proto tentokrát jsme se pouze prošli po nábřeží a poobědvali v místní restauraci s výhledem přímo na kostelík. Každopádně do budoucna plánuji udělat si výlet pouze do Slovinska a jeho nádherných kopců. Pro dnes tedy jen krátký příspěvek z Bledu.

I am in love with this place. Firstly I saw it when I was studying in Slovenia and since then I was here three times and I am always amazed. In the middle of the glacial lake is a lake with church and you can get there only by boat. This romantic scenery is beloved not only by the tourists but it is beautiful wedding destination. Just the local tradition says, that the groom has to carry the bride up to 99 stairs while she reamins silent. Can you imagine it?
This time it was just short visit. Just a walk on the seafront and lunch at local restaurant with amazing view of the church. In the future I am going to make a trip to this area, to see the beautiful mountains of Slovenia. 

travel vacation dovolená slovinsko
travel vacation dovolená slovinsko
travel vacation dovolená slovinsko
travel vacation dovolená slovinsko travel vacation dovolená slovinsko
travel vacation dovolená slovinsko

You Might Also Like

0 komentářů