, , , , , , , , , , ,

Green salad with rocket and apple

11:31:00 PM



Dlouho jsem přemýšlela, co si dát dnes k večeři. Nejsem extra zkušená kuchařka, ale řekněme, že právě to mě nutí experimentovat. Chtěla jsem si dát nějaký salát, přeci jen něco lehčího do horkého počasí a v ledničce jsem měla salátek ze zahrádky.
Sálát natrháme a smícháme s rukolou. Posypeme ho kousky sýra, dnes jsem v lednici ulovila nivu, plátky jablka a na hrubo nasekanými ořechy. Všechny ingredienci na dresing smícháme a zakápneme balzamikovým octem dle chuti, poté použijeme do salátu. Pokud chcete, můžete dochutit špetkou soli a pepře. Dobrou chuť.

Today I had no clue what to make for dinner. And since I am not really experienced cook, I have to experiment all the time. At the end I decided for fresh salad.
Pluck lettuce with rocket, than add pieces of blue cheese, apples and chopped wallnuts. For the dressing mix all the ingredients together and at the end add the balsamic vinegar to your taste and use it for the salad. If you want you can add salt and pepper. Nom nom.

ingredience / ingredients:
ledový salát / lettuce
1/2 jablka Golden Delicious (ta mám nejradši, ale dají se samozřejmě použít i jiná) / green apple
hrst rukoly / handful of rocket
hrst vlašských ořechů / handful of wallnutts
plísňový sýr / blue cheese

na zálivku / dressing:
lžicku hořčice - plnotučnou nebo dijónskou / dijon mustard
lžičku citrónové šťávy / teaspoon of lemon juice
lžičku olivového oleje / teaspoonof olive oil
lžičku medu / teaspoon of honey
balzamikový ocet dle chuti / balsamic vinegar


You Might Also Like

5 komentářů

  1. No mňam ♥ nezbylo by ještě kousek na mě, prosím? prosím smutně koukám :)

    ReplyDelete
  2. ja v posledni dobe hodne experimentuji, jelikoz uz me ta klasika nebavi, a salaty jsou v lete proste potreba :-)

    ReplyDelete
  3. mňamka, šikovná si a perfektný blog!!

    Môj BLOG /KLIK/

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji :-)... ten tvůj se mi taky líbí.

      Delete