,

Let´s have a party

8:18:00 PM






Poslední dobou nevím, kde mi hlava stoji. V šest do práce, v pět z práce, domů se dostanu v sedm a pak těch pár hodin, co mi zbývá, něž zase zalezu do peřin, se snažím nějak využít. A když už si člověk myslí, že si o víkendu odpočine, tak je víkend tu tam. Jednou na ples, jednou na výlet, na oběd k rodičům...atd. No prostě se nezastavím. Každopádně minulý týden proběla akce, kde jsme s přáteli, na základě sázky, všichni vyrazili v kostýmech. 

Vždy jsem zbožňovala dvacátá léta, takže volba byla jasná. Na dlouhý top s kamínky jsem našila třásně a během polední pauzy zaběhla do galanterky pro pár nezbytností. Za 15 minut jsem odešla s černým boa, nahrdelníkem z perel, rukavičkami, širokou gumou s flitry a peříčky, z čehož nakonec vznikla čelenka. Ještě jsem doma z botníku vytáhla černé lakovky a korálkovou kabelku, poupravila vlasy a mohla jsem vyrazit. A akce? Byla vynikající!


Lately I don´t know where my head is at. At 6am to work, at 5 back home, where I get at 7. So these few hours left before I go to sleep I always try to do something meaningful. And when you thing you can rest during weekend, it is all gone. Once wego to a ball, once to some trip, once to family lunch. So there is no time left. Anyway last week there was a costume party.

I always was a fan of the twenties, so there was nothing to thing about. I sew on a long black top a fringe and during my lunch break I went to buy some accessories. In 15 minutes I´ve got everything I needed. Black feather boa, pearl neclace, gloves, wide elastic band with sequins, which I turned into a headband. I just added black heels, beaded handbag and made a stylish updo and I was ready to go. And the party? It was amazing!







You Might Also Like

0 komentářů