About me

7:25:00 PM

Ahoj všichni. Mé jméno je Lenka Stará a žiji v Ústí nad Labem. Je mi 30+, nemám postavu modelky,nerada utrácím horentni sumy za oblečení, ale módu miluji.
Design, umění a módu jsem milovala od dětství, kdy jsem od šití na panenky, přešla k vlastním výtvorům. Vystudavala jsem oděvní návrhářství a 4 a půl roku jsem jako návrhář pracovala. Rok a půl jsem ztrávila ve společnosti výrábějící streetwear oděvy značky Ragwear. Byla to pro mě úžasná zkušenost, ale rozhodla jsem se opustit svět módy a v současné době pracuji jako referent řízení projektů v automotivu. Je to naprosto jiný svět, ale práce mě baví a móda pro mě zůstala koníčkem a zábavou. 
V současné chvíli je mou největší zalibou focení, které mi asi zabere nejvíce času a sem tam se mi podaří ještě i něco spíchnout.

Doufám, že se vám mé příspěvky budou líbit a předem děkuji za sledování a komentáře.

Hello to all of you. My name is Lenka Stará and I live in a city in the north of Czech Republic. I am in my thirties, I don't have figure of a model, and don't love spending too much on clothes, but I love fashion.
Design, art and fashion were my loves from my childhood, when I went from sewing for my dolls, to creating clothes for myself. During my studies I started to work as technolog and designer in promotional textile and after three years I started to work for company producing streetwear clothing under brand Ragwear. That was amazing experience for me. Anyway after one and half year I decided to leave the branch and currently I work as a project manager in automotive. It is totally different world, but the job is interesting and fashion remains my passion and hobby. Lately I have been possesed with photography, which is taking most of my free time, but time from time I am sewing.

I hope you will like my posts and I will be happy for every view and comment you leave me.

Vaše / Yours Lenka

You Might Also Like

0 komentářů